Onpas siitä aikaa kun olen viimeksi tänne kirjoitellut kuulumisia. Huh! Jotenkin aika on mennyt todella nopeasti täällä töissä. Töitä kun on ollut ihan riittävästi niin ei ehdi netissäkään hillua päivät pitkät. Kyllä mä silti olen kaikki vakio blogini selannut läpi joka päivä =)

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mulla on NIIN kesä fiilis, että oikein ahdistaa olla töissä. Ulkona paistaa aurinko ja olisi kiva istua esimerkiksi ystävien kanssa terassilla tai rannalla jätskillä. NAM =) Se ei kyllä tekisi linjoille hyvää. Olen muuten ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut käydä kuntosalilla. Se on aika paljon minulta. Syksyllä ja talvella liikun paljonkin, mutta kesällä olen yleensä vain ollut lenkkejä lukuun ottamatta. Mutta nyt päätin, että käyn vähintään kerran viikossa kuntosalilla.

 

Vauvakuume on väkisin yritetty hiljentää. Se ei tahdo millään onnistua, mutta nyt on pakko vain ajatella järjellä ja taas kerran siirtää sitä eteenpäin ainakin vuodella. Silloin olisi hyvä aika lapselle, jos niitä meille suodaan. Olisin sitten ollut lähestulkoon vuoden töissä, joten äitiyspäiväraha nousisi huimasti verrattuna tämän hetkiseen.

 

Elämä hymyilee nyt enemmän kuin pitkään aikaan! Kesä tekee ihmeitä! =)