Onpas tylsä työpäivä tänään. Ei mitään tekemistä. Tai tekemistä olisi, mikäli muut ihmiset hoitaisivat omat hommansa, jotta minä pääsisin tekemään omaa työtäni. En keksi enää mitään kateltavaa netistäkään. Aika kurjaa istua toimistossa tyhjänpanttina näin kauniina päivänä. Mielelläni makoilisin auringossa lukemassa jotakin hyvää kirja tms. =)

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Vauvakuume ei ole hävinnyt mihinkään. Väkisinkin ajattelen sitä joka päivä ja koitan keksiä jotakin muuta ratkaisua kun sen jäihin laittamisen vielä hetkeksi. Hmm… Tiedän, että järki-ihmisenä siirrämme projektin aloitusta minun valmistumiseen saakka. Valmistumisen jälkeisen kesän (ainakin 4kk) saan kuitenkin olla töissä, joten sekin jo nostaa äitiyspäivärahan määrää?! Mikäli olen oikein ymmärtänyt. Aina sanotaan, että raha ei tuo onnea. Mutta raha on aika oleellinen väline onneen. Lähes kaikkien haaveiden esteenä tälläkin hetkellä on raha.

 

*Uusi auto => Ei varaa

*Vauva => Ensin töihin, että saa paremmat tuet (rahaa)

*Oma asunto => Ei varaa, eikä saa lainaa kun opiskelee

*Matkustelu => Ei varaa

 

Siinä muutama esimerkki. Totta kai olen onnellinen ilman noitakin, mutta olisin vielä onnellinen noiden kanssa =) Tai onko onnellisempi oikea sana?! Ehkä tyytyväisempi olisi parempi ilmaisu tähän kohtaan.

 

Sekoittaako kesä naisen hormonit jotenkin?! Vai mistä mahtaa johtua, että olen alkanut nähdä unia toisista miehistä. Tai toisesta miehestä. Miehestä, jota en tunne edes kunnolla. Moikkaamme ja juttelemme kyllä kun tapaamme. Mies on minua 8vuotta vanhempia ja poikamies. Minkä takia kehitän päässäni fantasioita, jotka liittyvät tähän mieheen? Rakastan omaa miestäni ja hänen kanssaan haluan elää elämääni. Silti ajatus toisesta miehestä kutkuttaa. Pelkkää viatonta hauskanpitoa ja …

 

Kommentoikaa nyt ihmeessä ja liittäkää mahdolliset blogi osoitteenne viestiin niin minullakin on jotakin tekemistä täällä =)