Päätin nyt sitten aloittaa oman blogin. Katsotaan mitä tästä tulee =) Päässä on niin paljon ajatuksia, että ehkä tämä kirjoittaminen helpottaa niiden selvittämistä!? Tunteet kulkevat laidasta laitaan ja niiden kanssa ei ole helppo elää.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ehkä kerron ensin hieman taustatieto minusta ja avomiehestäni.

 

Minä olen 23-vuotias ja mieheni 24-vuotias, olemme kumpikin ammattikorkeakouluopiskelijoita ja opintoja vielä vuosi jäljellä. Olemme seurustelleet noin 5,5 vuotta ja kihloissa olleet 4vuotta. Naimisiin piti mennä syksyllä, mutta eihän opiskelijoilla ole sellaisia rahoja... Tai ehkä olisi ollut, mutta minä epäröin. Tällä hetkellä harmittaa tuo epäröinti sillä meidän kaaso ja bestman menevät naimisiin sinä päivänä, jolloin meidät piti vihkiä (onko kivasti tehty heiltä?!).

 

Vauvakuume on alkanut nostaa taas päätään. Mulla on vauvakuumetta ollut jo muutaman vuoden ja vauvalehtikin on talouteemme tullut parinvuoden ajan. Nyt alkaa pikkuhiljaa opinnot olla siinä vaiheessa, että aihe alkaa olla ajankohtainen. Miehelläni on myös vauvakuumetta =) Se helpottaa tilannetta huomattavasti. Pillerit olen jättänyt pois jo joku aika sitten, mutta muuta ehkäisyä olemme käyttäneet. Elokuussa tai syyskuussa voisi jättää kaikki pois?! "Tulee, jos on tullakseen" -meinigin voisi ottaa käyttöön. Se on iso päätös ja saa aikaan vatsanväänteitä. JÄNNITTÄÄ!!

 

Tässä siis hieman alkutietoa. Jos käyt vierailemassa blogissani niin olisi tosi kiva kun kommentoisit asioita =)